Az angol Tesco felfújható meleg fiút árul, lányoknak. Lesz jobb is: az átölelhető legjobb barátot azzal a szöveggel adják el a webáruházban, hogy
M*leg barátod mindig kész megmondani, mit vegyél fel, elmondja, ha valamiben nagynak tűnik a feneked, és azonnal nyafogni kezd, ha valakin nincs designercipő.
Így, valamiért csillaggal a „meleg” szó közepén. Ráadásul a Tesco azt gondolja, hogy a felfújható fiú valamiért 3-4 éveseknek a legjobb ajándék.
Miután a Guardian beszámolt a hírről, a Tesco törölte a katalógusból. Azt mondják, nem szerették volna megbántani a melegeket, és egyébként sem ők, hanem egy partnerük vette fel a katalógusba. Viszont továbbra is kapható az Amazonon.
A melegszervezetek nincsenek nagyon megsértődve, inkább értetlenkednek. „Ez az egész olyan, mintha valaki eszkimóknak próbálna jeget árulni. Nem értjük, miért venne magának egy nő felfújható meleg barátot, amikor Nagy-Britanniában több mint kétmillió van az igazi dologból, és legtöbbjük sokkal jobban néz ki, mint a felfújható utánzat” – mondta az egyik aktivista.