Az Independent számolt be róla, hogy a Budweiser a novemberi elnökválasztásra készülve nem kisebb akcióval tervezett előre, minthogy a teljes márkát újratervezve átnevezték söreiket - Egyszerűen csak "Amerika" sörre.
"Úgy gondoltuk, semmi sem ikonikusabb, mint a Budweiser, és semmi sem ikonikusabb, mint Amerika" - nyilatkozta a hazafias szorgalomtól túltengő cég kreatív igazgatója, Tosh Hall.
A marketingesek nem aprózták el a szlogenek kitalálását: "Szabadság és Igazság mindenkinek", szól az egyik szlogen, "A szabadok földje" és "A bátrak hazája", szól két másik, egyenesen az amerikai himnusz utolsó sorait idézve.
A retro vörös-krémfehér dizájnon kora huszadik századi Spencer betűtípussal felírt "America" márkanevet már el is fogadta az amerikai alkohol- és dohányügyi adózási és kereskedelmi hivatal, szóval idén nyáron már behűtött hazaszeretetet ihatnak a szomjas állampolgárok a strandon.