Megkönnyítené a szülők életét, így leveszi a kabalafigurákat a saját gyártású reggelizőpelyhes dobozairól Angliában a Lidl – írja a Guardian. Azért döntöttek így, hogy hátha ezzel enyhíthetik a fiatalkori elhízást, vagy segíthetik mindazokat a szülőket, akiket nyaggat a gyerekük.
A Lidl szerint segítette a döntést, hogy a megkérdezett szülők háromnegyede szerint a gyerekük nyomást gyakorol rájuk, hogy inkább bizonyos termékeket vásároljanak, ne másfélét, és a megkérdezettek fele szerint ezért a rajzolt cuki kabalafigurák a hibásak.
Ugyan az elhízás ellen is küzdenek, de azért a neveken nem változtatnak, így marad például a Choco Rice (Csokis Rizs), a Cereal Cookie (Gabonasüti) és a Choco Shells (Csokis Kagylók). Azt mondták, hogy a nevek megváltoztatása helyett az évek során inkább – elvileg – 20 százalékkal csökkentették a termékek cukortartalmát.
2014-ben a Lidl lett az első olyan szupermarket az Egyesült Királyságban, ahol leszedték a nasikat a pénztár előtti szakaszról. A cég szóvivője azt reméli, hogy a kabalák kirúgásával tovább csökkenthetik a csaták számát, amik a szülők és gyermekeik között törnek ki.