A nitrogént egyébként többnyire kávékban (például a Starbucks által sikeresen árusított cold brew-ban) és a sörökben találhatjuk meg.
Múlt héten a Coca-Cola piacra dobta a Starlightot, amelynek titokzatos ízesítésű szódáját maga az űr inspirálta. A Pepsi erre elkezdett a kávés ízesítésű italokkal kísérletezni, majd úgy látták, hogy ezzel nem előzik meg a versenytársat.
A Pepsi szerdán jelentette be:
eddigi legambiciózusabb bravúrunkra készülünk, a maga nemében elsőként olyan nitrogéntartalmú kólára, amely krémesebb és lágyabb ízű, mint a hagyományos szénsavas üdítők.
A szokásos vanília ízben fogják március 28-án Amerikában a nyilvánosságra dobni a Pepsi Nitro elnevezésű új kreálmányukat.
Mi lesz még a változás benne? Ha kinyitjuk majd a Pepsi Nitro dobozát, automatikusan elkezd habzani, mivel a nitrogéngáz selymes, habos textúrát hoz létre, így a cég tanácsként azt ajánlja, hogy
mindenképpen jég- és szívószál nélkül igyuk, illetve szolgáljuk fel.
A nitrogént egyébként többnyire kávékban (például a Starbucks által sikeresen árusított cold brew-ban) és a sörökben találhatjuk meg. Mivel a sör csapoltan kerül elénk, az említett márka új itala pedig kannából, így a cég rátalált egy módszerre, a nitrogénnel töltött kapszulára, ami nyitáskor felszabadítja a gőzt, így létrejön a sima hab.
A Pepsi abban reménykedik, hogy az alkoholféleségű termékújítás majd egy kicsit újra népszerűvé teszi az italaikat.
(via CNN)