A norvég Tesla-tulajdonosok egynapos éhségsztrájkot hirdettek, hogy ezzel hívják fel Elon Musk figyelmét az autó hibáira, valamint az ügyfélszolgálat bicskanyitogató stílusára.
Norvégiában már évek óta a Tesla az egyik legnépszerűbb márka, az autótulajdonosok egy csoportja azonban mégsem teljesen elégedett. A tulajdonosok által jegyzett lista a panaszok egész sora lett, többek között olyan problémákat soroltak fel, mint beragadt vagy magától kinyíló ajtó, rossz fényezés, rossz légkondi vagy reflektor és besárguló képernyő.
Emellett olyanok is előfordultak, mint rozsdásodás, illetve többen jelezték, hogy a hideg időben üzemképtelenné vált a jármű. A norvég autótulajdonosok szerint azonban nem is a hibák miatt döntöttek az éhségsztrájk mellett, hanem mert a cég ügyfélszolgálata szinte soha nem válaszol a panaszlevelekre, és a telefont sem veszik fel – írja a The Drive.
Továbbra is szeretnének Teslát vásárolni, de a folyamatosan jelentkező problémák, illetve az ügyfélszolgálat magatartása miatt a türelmük végéhez érkeztek, ezért döntöttek az éhségsztrájk mellett – mondta a tiltakozók szóvivője, Erlend Morch. Kevéssel azután, hogy a sztrájk híre terjedni kezdett a közösségi médiában, Elon Musk azt írta ki a Twitterre, hogy egy barátja tanácsára épp most kezdett egy léböjtkúrába, és ez nagyon jót tett neki.
Annyi kétségtelen, hogy a Tesla-modellekkel kapcsolatban már többször merültek fel problémák, így jogos a kérdés, hogy mit fog tenni a cég a csalódott és dühös ügyfelek kárpótlásának érdekében.