Inkább mondanak le bizonyos élelmiszerekről és ruházati termékről, mint a streaming-előfizetéseikről az Egyesült Államokban élő emberek. A 2500 emberrel végzett felmérés szerint az amerikaiak költségkeretének mintegy 18 százalékát teszik ki ezek a szolgáltatások.
Egy friss felmérés szerint az Egyesült Államokban egyre kevesebben akarnak lemondani a streaming-előfizetéseikről, különösen ha tv-ről, filmekről és zenei szolgáltatásokról van szó, mint például az Amazon Prime, Netflix és a Spotify.
A megkérdezettek közel kétharmada nyilatkozott úgy, hogy az infláció miatt csökkentenie kell a kiadásait, ám a kutatócsoport adatai szerint csupán körülbelül egynegyedük tervezi, hogy az előfizetéseiken kezd el spórolni a következő hónapokban. A legtöbben azt mondták, inkább az élelmiszerekkel és a ruházattal csökkentenek a kiadásaikon.
A legmeglepőbb adatok azt mutatják, hogy az étkezéssel és a benzinnel szemben is inkább a tv-s szolgáltatásokat választják a legtöbben.
A megkérdezettek valamivel több mint fele (51 százalék) úgy nyilatkozott, hogy a havi kiadásaik jelentős részét teszik ki az előfizetések. Az amerikai fogyasztók becslései szerint átlagosan havi 135 dollárt költenek ezekre a szolgáltatásokra, ami a havi költségkeretük 17,8 százalékát jelenti –állapította meg a National Research Group a CNBC szerint.
Ugyanakkor sokan száz dollárral is alábecsülik, hogy mennyit költenek havonta az előfizetésekre, mivel ezek a kiadások sokszor automatikusan terhelik meg a bakkártyákat és hitelkártyákat.
A felhasználók könnyen elfelejtik az ismétlődő költségeket
– mondta Kathryn Hauer pénzügyi elemző.
(Borítókép: Daniel Reinhardt/picture alliance/Getty Images)