Nagy-Britannia legnagyobb kiskereskedelmi vállalata, a Tesco kedden megpróbálta feleleveníteni a Lidl ellen indított perének egyik részét, és azt állította a londoni bíróságon, hogy a német tulajdonú vetélytársa „rosszhiszeműen” feltételezte azt, hogy a Tesco le akarja másolni a logójukat a klubkártyájához.
A Tesco 2021-ben ellenkeresetet nyújtott be a Lidl ellen, válaszul az áruház eredeti keresetére, amely szerint a Tesco egy kék alapon sárga körrel ellátott logót használt fel az egyik klubkártyájuk kedvezményrendszerének népszerűsítésére.
A piacvezető Tescót végül elutasította a bíróság júniusban, de a szupermarket ügyvédei azzal védekeztek, hogy a szóban forgó logó soha nem került a nyilvánosság elé.
A Lidl ügyvédje, Benet Brandreth írásbeli érvelésében azt állította, hogy a Tesco lemásolta a Lidl logóit, hogy hasznot húzzon a Lidl jó híréből, amely garantálja az alacsony árú, de kiváló minőségű termékeket.
A peres eljárásnál a Tesco által a Lidl rendelkezésére bocsátott dokumentumokból az is kiderült, sok vásárlójuk azt hiszi, hogy a Tesco klubkártyás logója valójában a Lidl logója
– tette hozzá Brandreth.
A Reuters beszámolója szerint az ügyben legkorábban jövő év elején várható döntéshozatal.