Bíróságra ment az Adidas a Thom Browne divatház ellen, mivel szerintük két logójuk is a saját, háromcsíkos jelzésüket utánozza, és ezáltal megtéveszthetik a vásárlókat.
A sportmárka úgy véli, hogy a Thom Browne az ő védelem alatt álló, három csíkos logójuk alapján készítette el a saját logóját. A Thom Browne logója 4 fehér csíkot tartalmaz, amely a fekete színű ruhákon valóban hasonlít az Adidas háromcsíkos logójára, máshol azonban nem.
A divatház alapítója, Thom Browne a CNN szerint egy négycsíkos zoknit viselve érkezett meg a per tárgyalására. A bíróságon elhangzott, hogy Browne 2001-ben alapította meg divatházát, és először 2005-ben használtak egy három fehér csíkot tartalmazó logót, de annak használatától éppen azért álltak el, mert az Adidas megkereste őket.
később, 2008-ban vezették be azt a négycsíkos logót, az úgynevezett „Four-bar signaturet”, amelyet ma is használnak, és amely miatt most az adidas perre ment velük szemben.
A sportmárka azonban nemcsak e miatt a logó miatt ment a bíróságra, hanem egy másikat is kifogásol. Az úgynevezett „Grosgrain Signature” amiatt képezi a vita tárgyát, hogy – amint az a tárgyaláson is elhangzott –
Íme erről is egy fotó, döntse el ki-ki kedve szerint:
Az Adidas 1949 óta használja a saját, háromcsíkos logóját. Véleményük szerint a Thom Browne logói „megtéveszthetik a vásárlót és a közvéleményt”. A bírósági dokumentumok szerint a két fél peren kívül is megpróbálta rendezni a jogi vitát, de nem jártak sikerrel.