Index Vakbarát Hírportál

A Ryanair trollkodó bejegyzésén csámcsog az internet népe

2023. május 6., szombat 12:31

Továbbra sem finomkodik, és vesz vissza figyelemfelkeltő stílusából, újabb, sokak számára meglehetősen bicskanyitogató poszttal borzolja a kedélyeket a Ryanair. A légitársaság közösségi oldala ezúttal egy friss házaspár nászútja kapcsán fejtette ki kendőzetlen véleményét.

Mindent az ügyfelek kényelméért – hangoztatja a legtöbb szolgáltatást nyújtó nagyvállalat, legyen szó közlekedésről vagy vendéglátásról, a mottó azonban, úgy tűnik, nem biztos, hogy a Ryanair oktatóanyagában is szerepel. 

Legalábbis a légitársaság közösségi oldalának egyik posztja pontosan ezt az érzést kelheti.

A feleség még bánni fogja, hogy hozzáment egy olyanhoz, aki nem tudja elolvasni az apróbetűs részt

– tweetelte hivatalos oldalán még május 3-án a légitársaság, miután egy friss házaspár férfi tagja szintén a közösségi oldalra feltöltött posztjában arra panaszkodott, hogy hiába váltottak nászútjukon ablak mellé jegyet, az pont egy olyan helyre szólt, ahol nem volt ablak. 

A viccesen megfogalmazott ügyfélpanaszt az ír meteorológus, Mark Bowe tette közzé Twitter-oldalán, az ablak hiányát bemutató szelfi mellett pedig beszámolt arról is, hogy Ibizára utaztak nászútra, és már nagyon várták, hogy láthassák a szigetet a repülőről, éppen emiatt foglaltak az ablak mellé helyet. 

Most indulok nászútra, és most először repülünk Ibizára. Alig várjuk, hogy láthassuk a kilátást... Ó... várj... Üdv, Ryanair!

– írta a férfi.

Erre reagált a fent idézettek szerint első olvasatra meglehetősen odaszúrósan, ám sokkal inkább viccből a légitársaság közösségi oldalainak kezelője, amin aztán végül a kipécézett pár sem rágott be, és elmondásuk szerint 

a Ryanair válasza zseniális volt 

– írja a Newsweek

Az online megjegyzésekre való válaszadás effajta megközelítését Michael Corcoran, a Ryanair közösségi és kreatív tartalmakért felelős vezetője kezdeményezte, aki elmondta, hogy fapados légitársaságként a Ryanair reaktív online jelenlétre törekszik, ami beszélgetést kezdeményez, és nagy figyelmet generál.

Valamit pedig láthatóan jól csinál a cég, ugyanis a szurkálódó válaszok és az ügyfelek panaszaival való poénkodás több millió megtekintést szerzett már a Ryanairnek a különböző közösségi oldalakon...

Rovatok