Az IKEA két rave-partit is rendezett Milánóban, ezzel akarják visszacsalogatni a vásárlókat az üzletekbe. Az egyik parti annyira jól sikerült, hogy a rendőrségnek kellett közbelépnie.
Az IKEA újraértelmezné a vásárlói élményt, ezért két rave-partit is rendezett a világ egyik legnagyobb bútorbemutatója, a Milánói Designhét alatt, az Assembling the Future Together című kiállításuk helyszínén, a Telekom Elektronic Beats és a neves lemezbolt, a Serendeepity közreműködésével – írja a Business Insider.
Az egyik annyira jól sikerült, hogy a rendőrségnek kellett leállítania a bulit.
Az IKEA, illetve anyavállalata, az Ingka Csoport további bulik megrendezését tervezi az olasz városban, mondta a cég kreatív igazgatója, Marcus Engman, aki szerint ez egy jó példa arra, hogy az IKEA vissza akarja csalogatni a vásárlóit a boltokba.
Az IKEA közben az Adidasszal és a Legóval kötött kreatív megállapodást.