Index Vakbarát Hírportál

Túl sokszor használta a mosdót egy nő, leszállították a repülőgépről

2024. február 14., szerda 11:51

Gyomorrontás miatt leszállíttatta Mexikóból induló gépéről Joanna Chiu író-újságírót a WestJet. A cég arra hivatkozott, hogy az utas túl sokszor használta a mellékhelyiséget.

„Ha beteg vagy repülés előtt, tartsd titokban” – írta Joanna Chiu író-újságíró az X-en, miután a WestJet egyik járatáról a légitársaság személyzete „túl sok mosdóhasználat” miatt felszállás előtt leszállította, írta meg az Independent. Az eset a hírek szerint januárban történt.

Most rúgtak ki a WestJet egy Mexikóból induló járatáról, mivel gyomorrontásom volt, és túl sokat jártam a mosdóba felszállás előtt. Nem ígérnek szállodát vagy átfoglalt repülőjegyet. Vettem be gyógyszert, és már kezdtem jobban lenni

– írta bejegyzésében Joanna Chiu.

„Ha beteg vagy a repülés előtt, tartsd titokban…” – figyelmeztette a potenciális utasokat.

Amikor egyedül leszálltam a gépről, a pénzemet útitársaimnál hagytam, és a WestJet felügyelője nem volt hajlandó kifizetni a taximat egy húsz percre lévő szállodába. Hívott egy őrt, hogy megfélemlítsen, de amikor sírva fakadtam, az őr nekem adott igazat

– írta, hozzátéve, hogy filmre vette az őrrel folytatott eszmecserét, de a WestJet felügyelője figyelmeztette, ha nem törli a videót, akkor másnap nem tud csatlakozni járataikhoz.

„Másik alkalmazottat kértem, hogy segítsen nekem – írta. – Sokkal kedvesebb volt, de nem volt hajlandó foglalási referenciát adni az átfoglalt repülőjegyemhez. Azt mondta, holnap menjek vissza a reptérre, és kérdezzek a pultnál.” Chiu nem kapta meg a számára megfelelő segítséget anélkül, hogy panaszait nyilvánosan kifejtette volna, a cég csak a posztja után vette fel vele a kapcsolatot.

A kommentelők többen együttéreztek az írónővel, viszont egy korábbi légiutas-kísérő megjegyezte, hogy a légitársaság valószínűleg csak a protokollt követte. „Jó döntés volt – írta. – Nem tudom garantálni, hogyan kommunikáltak veled, de a döntés nem volt rossz.”

„Az utas beteg volt, és mint ilyen, nem kellett volna repülnie” – tette hozzá egy másik személy. A hozzászólók, még azok is, akik a döntést jónak ítélték meg, egyöntetűen bírálták a cég kommunikációját és ügyfélszolgálatát: „Jó döntés, rossz kommunikáció.”

Rovatok