A novemberi elnökválasztáson való részvételre ösztönzi az amerikaiakat a Reformation női ruhamárka. A kampány arca Monica Lewinsky lett, aki az 1990-es évek egyik legnagyobb szexbotrányában vált híressé.
Kampányt indított a Reformation női ruhamárka annak érdekében, hogy az amerikaiak éljenek a szavazati jogukkal a novemberi elnökválasztáson – írja a BBC.
Reklámarcuk Monica Lewinsky lett, aki az 1990-es évek egyik legnagyobb amerikai szexbotrányában vált híressé. Bill Clinton volt amerikai elnöknek éveken át tartó viszonya volt az akkor fehér házi gyakornokként dolgozó nővel. A botrány 1998 januárjában robbant ki, amikor több cikk megjelent arról, hogy Clinton visszaélt a hatalmával, és megcsalta a feleségét.
Lewinsky később azt nyilatkozta, rengeteg támadás érte a történtek miatt, és nagyon megbánta, hogy engedett az elnöknek, de annak idején annyira fiatal volt, hogy nem fogta fel a lehetséges következményeket.
A zaklatások ellen küzdő aktivista 2014 óta rendszeresen szólal fel az internetes visszaélésekkel kapcsolatban is. Lewinsky a Reformation kampányában arra buzdítja az amerikaiakat, hogy éljenek a szavazati jogukkal, ugyanis rendkívül fontos az idei választási év.
Ha panaszkodni akarsz a következő négy évben, akkor menj el szavazni
– olvasható a vállalat honlapján.
A Reformation női ruhamárka a Vote.org párton kívüli szervezettel partnerségben indította el a kampányát, amely részvételre ösztönzi az amerikaiakat a szavazásban.