Kedd hajnalban, 28 órás késéssel értek Budapestre a Ryanair-gép utasai, akik Milánóból érkeztek a fővárosba. Több utas elmondta, hogy ami a legjobban zavarta őket, az a tájékoztatás teljes hiánya, és hogy a légitársaság többet is megtehetett volna azért, hogy informálja az utasait.
Vasárnap este helyett kedd hajnalban értek haza, és 28 órát vártak Milánóban egy Budapestre tartó Ryanair-gép utasai – írja az RTL.
Balogh Zsolt, az egyik utas elmondta, hogy a gép 19:45-kor indult volna, de azt másnap 22:40-re írták ki. Vasárnap este még bizakodtak az utasok, de az indulás időpontja egyre csúszott. Beszámolt arról is, hogy ellátás helyett csupán egy 4 eurós utalványt kaptak, de ezt sem tudták felhasználni, mivel az étterem, ahová az utalvány szólt, már bezárt akkorra.
Hétfő hajnalban szólították őket a legtávolabbi kapuhoz, kivezették őket a reptérről, és némi várakozás és nagy káosz után buszok szállították őket egy 2 csillagos panzióba, amit 11-kor el kellett hagyniuk, így délelőtt újra a reptéren voltak, ahol újabb 12 órás várakozás következett.
Többen elmondták, hogy ami a legjobban zavarta őket, az a tájékoztatás teljes hiánya, és hogy a Ryanair többet megtehetett volna azért, hogy informálja az utasait. Végül hajnali 1 órára, 28 órás késéssel értek haza, Budapestre.
Nem ez volt az első hasonló eset az utóbbi időszakban. Ahogy arról korábban több cikkünkben is beszámoltunk, hatalmas gondok voltak a fapados légitársaságok járataival. Ebben a cikkünkben összegyűjtöttük, hogy mit érdemes tudni a járatkiesések okozta kártérítésekről, mikor és mennyit köteles fizetni egy-egy légitársaság, ha nem juttatják el időben az utast a kívánt állomásra.
Júliusban utánajártunk, mi az oka a késéseknek, és a Kibeszélő vendégeivel megpróbáltuk kibogozni, hogy mi vezetett idáig, és azt is megírtuk, hogy a légitársaságok vonakodva kártalanítják utasaikat.