Ezüst Oroszlánt kapott az az Index híreit felhasználó Hírszínház projekt.
A Katona József Színház és a Young & Rubicam ügynökség együttműködése még 2014-ben kezdődött a szintén rendkívül sikeres Gifszínház projekttel, és ennek mintájára indult el tavaly a Hírszínház is.
Ennek keretében a színház tíz napon át minden nap feldolgozott egy maximum egyperces jelenetben egy-egy hírt az Index címlapjáról, és a kampány célja az volt, hogy minél több fiatalt csalogassanak be a színházba. Most a kampányt a PR-kategóriában díjazták Ezüst Oroszlánnal a cannes-i reklámfesztiválon, ilyet magyar ügynökség utoljára négy éve nyert.
Ez a focis videó egy holland hír alapján készült:
A hírről a Kreatív számol be, amely megjegyzi: "A magyarok sikere azért is nagyszerű, mert Cannes-ban tényleg óriási a verseny, nem hiába ez a legnagyobb és legrangosabb esemény a reklámosok világában: a shortlist már önmagában nagy eredmény."
A Hírszínház projekt videóit itt lehet megnézni.
A projektet Young & Rubicam részéről akárcsak a Gifszínházat, Galácz Karolina vitte, a vele készült interjúnkat itt tudják elolvasni.