Egy évig forgatták, most a világon mindenhol látható.
A cannes-i Corporate Media & TV Awardson a Magyar Turisztikai Ügynökség a turisztikai film kategóriában nyerte el a legmagasabb elismerést, az Arany Delfin díjat a Budapest 365 kampányfilmmel.
A filmet Damokos Attila rendezte az Artificial Craft gyártásában. Az imázsfilm a Spice of Europe kampánysorozat részeként készült el. Az Arany Delfin díjat 2010 óta osztják ki minden évben a világ legkiválóbb reklám- és tévés filmjeinek, online alkotásainak és dokumentumfilmjeinek. Az idei szemlére a világ minden tájáról 844 különböző pályázat érkezett.
A Budapest 365 film júniusban készült el, a koncepciójáról ezt mondta Damokos Attila:
Budapest olyan univerzális desztináció, ahova az év 365 napjának bármelyik percében érdemes megérkezni, mert mindig rejt magában valami újat és érdekeset. Azt éreztem, hogy ez csak akkor tud igazán hitelesen megjelenni, ha négy évszakon keresztül folyamatosan forgatjuk a minket körülvevő környezetet: figyelve annak rezdüléseit, szépségeit, különlegességeit. Egy idő után a film nagyon személyessé vált, belekerült a családom, a barátaim, a közvetlen kollégáim, és ezt most nagyon jó visszanézni.