Liebhaber Judit az egykori modell, miután beutazta a fél világot a kilencvenes években, az Adjuk meg a módját című műsort vezette Serényi Zsolttal, ahol az érkezési kultúra, protokoll volt a középpontban, a különböző borospoharak felismerése és az asztalra terített (háromnál több) evőeszköz értelmezése. Majd a Trendmánia és A nő című műsorok vezetésével közelített a csajos témákhoz, ezek után nem is csoda, hogy YouTube-platformra költözése is nőközpontú lesz.
Az Erősebb Igen néven indított csatornáján olyan nőkkel fog beszélgetni, akiket szinte mindenki ismer, mégis keveset tud róluk igazán az ember. Liebhaber Judit célja, hogy a gyengébbik, ám korántsem gyenge női nem igenlő döntéseit helyezze a beszélgetés fókuszába. Az ilyenformán inspirálóan ható történetekre szerinte amúgy is szükség van, de egy olyan magából kifordult világban, amiben most élünk, talán még inkább.
A koronavírus miatti szünetben sokan elgondolkozhattak arról, hogy mik az igazán fontos dolgok az életben. Én is így tettem. El is határoztam, hogy megvalósítom régi álmomat egy beszélgetős műsor formájában, melyben a lényegről szeretnék beszélgetni: érzésekről, indíttatásokról, valamiféle hajtóerőről, ami végigkísér bennünket az életünkben. Így fogalmazódott meg bennem az Erősebb Igen ötlete. Számos olyan nő van hazánkban, akiket bár sokan ismernek, de kevesen igazán. Rengeteget tanulhatunk tőlük, és nehézségeink közepette is erőt meríthetünk a történeteikből. Róluk szól az Erősebb Igen.
– mesél koncepciójáról a websorozat háziasszonya.
Beszélgetőpartnereivel olyan aktuális, sokakat foglalkoztató témákat is felszínre hoz, mint a #metoo mozgalom; mi állhat a jelenség mögött, illetve milyen hatása van. De persze szóba fog kerülni, kinek mit tanított a karanténban töltött idő, vagy hogyan látják az életet a koronavírus után.
A műsor első vendége Dobó Kata, akivel a vírus kockázatai miatt, a szabadban, egy kertben vették fel az adást.
A színésznő tiniéveitől kezdve mesél életének fordulópontjairól, kezdve azzal, hogyan került egy modellcasting helyett véletlenül egy tévésorozat szereplőválogatására, ahol az esélytelenek teljes nyugalmával végül úgy döntött, marad. Így került be az Éretlenek című sorozat szereplői közé.
Életének ismert szakaszairól beszél, mint amilyen a Miniszter félrelép utáni iskolakezdése is volt a Színház- és Filmművészetin, viszont mégis nyújt némi pluszt a nézőknek azáltal, hogy beavat akkori érzéseibe és gondolataiba.
Mesél arról, hogy hogyan repítette a szerelem szó szerint Amerikáig, és hogy miként tudott felállni és továbbmenni, mikor a Trója című film szereplőválogatásán egy hétig nem tudták eldönteni az alkotók, hogy Dobó Kata vagy Diane Kruger ideálisabb e Helené szerepére, és végül a német származású színésznőre esett a választás.
A castingok világáról már csak azért is több szó esik a két nő között, mert maga Liebhaber Judit is élt kint Los Angelesben anno a családjával, és szintén járt reklámfilmek szereplőválogatásaira.
Liebhaber Judit nagyon kedvesen, mosolygósan teszi fel a kérdéseit, ám a vele szemben ülő Dobó Kata sokszor mintha kényelmetlenül érezte volna magát a válaszadások előtt. Ennek oka persze lehet az, hogy kint ültek a szabadban, és még akkor is, ha egészen enyhe tél van mögöttünk, biztosan nem ez az ideális hőmérséklet, ha az ember fel akar oldódni egy beszélgetésben. Bár a színésznő a rész végén pont magától utalt arra, hogy személyisége zárkózott, és van körülötte egy bizonyos fal, ami mögé keveseket enged. Úgy gondolja, hogy bár ez sokak számára lehet félreérthető, de szerinte ez nem más, mint félelem a világtól.
Viszont ami a legtöbb mosolyt csalta az arcára még a hideg kertben is, és egyből ki is olvasztotta a merev testtartásából, amikor a nyáron forgatott mesefilm került szóba, aminek Dobó Kata a rendezője. A Kölcsönlakás után az El a kezekkel a papámtól című film az, amiben a színésznő a kamera túlsó oldalán áll, és láthatóan üdítően hat rá a gyerekekkel folytatott munka.
Az Erősebb Igen első évadában Dobó Katán túl Pataki Ági, Gubík Ági és Tornóczky Anita mesél majd a döntései hátteréről, azokról az érzelmekről, amelyek végigkísérték eddigi pályájukat, és a fordulópontokról, ahol lehet, hogy másképp döntöttek volna.
(Borítókép: Dobó Kata. Fotó: Rajnai Gábor)