Semmi kétség, a pandémia új színházi megoldásokkal lepte meg a képernyők elé kényszerült közönséget, ám néhány előadásnak a nyitás is új értelmet, pontosabban helyszínt ad. Ezúttal a fővárosi Átrium Színház fedezte fel épületének előterét, amit Bisztrószínpad néven állított a színjátszás szolgálatába.
Kovács Máté színművész szerint ez
nem egy hagyományos, direkt színházi tér, egy használt közeg, mégis erősen színházi, a térben pedig benne van az épület múltja is. A tér képes elég sok mindent felidézni: a koleszt, a zeneiskolát, a vonatot, a Tisza partját, de az otthont is. Mindent meg tudunk ott csinálni anélkül, hogy bármi díszletet bevinnénk. Van magassága, szélte, hossza, ott vannak a gyönyörű nagy ajtók, amik mögött megy a négyes-hatos... Bejátszhatók az oszlopok is. A tér színessége az egyik oka, hogy nem lesz mégsem eszköztelen a produkció.
Mondja ezt az 50 nézőt befogadó színházi játszóhelyről, ahol május 22-én, szombaton este A bogyósgyümölcskertész fia című Háy János-kötet írásaiból készült előadásban az összes szerepet majd ő játssza. A teátrum tájékoztatója szerint a történet egy kisfiúból felnőtt fiatallá érő ember emlékeit mutatja be a 1970-es évek vidéki Magyarországán. A rendező: Kocsis Gergely.
Az Átrium Színház azt tervezi, hogy az előcsarnokában található Bisztrószínpad élő zenés produkciók, monodrámák, valamint beszélgetőestek és könyvbemutatók helyszíne lesz.