Két kategóriában is Marketing Diamond-díjat nyert a Csokonai Színház 2020 decemberében indított online sorozata, a Van, aki ZOOMon szereti.
A színház Facebook-oldalán közzétett beszélgetések ötletgazdája és háziasszonya Mészáros Ibolya színművész volt, aki a pandémia okozta kényszerű lezárások idején kollégáival, a társulat tagjaival beszélgetett egy kávé mellett szakmai és magánéleti kihívásokról, sikerekről, tervekről és feladatokról.
A marketingszakmai díjat két kategóriában nyerte el a Van, aki ZOOMon szereti: gyémántminősítést kapott az online felületen futó kampányok és a közösségi médiamegoldások kategóriában is.
A Marketing Diamond versenyt a Magyar Marketing Szövetség alapította 2016-ban annak érdekében, hogy díjazza a legkreatívabb kommunikációs aktivitásokat. A marketingszakma elismert képviselőiből álló zsűri a marketingmunka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a marketinggyémántokkal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével.
Hihetetlen érzés, hogy a pandémiás helyzet szülte beszélgetéssorozat, amit elsősorban a társulat felvidítására és a nézőkkel való kapcsolattartás végett hoztunk létre, két gyémántdíjat hozott haza. Amikor kipattant a fejemből a Van, aki ZOOMon szereti gondolata, álmomban sem gondoltam volna, hogy a morális elismerés mellé majd konkrét díj is társul. Hálás vagyok a társulatnak, hogy vállalták a beszélgetést, és a vezetőségnek, hogy szelet adott a vitorlához. Nagy a boldogság
– mondta a díjak átvétele után nem sokkal Mészáros Ibolya.
Miklós Eszter, a színház kommunikációs és marketingvezetője szerint különösen fontos, hogy a marketingszakma nem csak a nagy ügynökségek munkáját követi figyelemmel, hanem az olyan, belső fejlesztésű és saját gyártású tartalmakat is értékeli, mint amilyen a Van, aki ZOOMon szereti.
A Marketing Diamond díjak elnyerése alkalmából a Csokonai Színház bónuszepizódokat készít a sorozatból. Ezekben a társulat új és visszatérő tagjait, Csata Zsoltot, Kiss Gergely Mátét és Pálóczi Bencét mutatja be Mészáros Ibolya.