Index Vakbarát Hírportál

Superman belefullad a burkolt reklámokba

2013.06.04. 16:12

Igazi termékmegjelenítési-dömping lesz az új Superman mozi, Az acélember. Az Ad Age hírei szerint mintegy 100 cég fizetett összesen legalább 160 millió dollárt, hogy terméke megjelenhessen a filmben, így lehet hogy a sztori helyett a márkajelzések utáni vadászat viszi majd el a filmet. Ezzel valószínűleg ez lesz minden idők legtöbb hirdetését tartalmazó film, ami eddig a 2012-es Lorax volt, de abban csak 70 termékmegjelenést szúrhatott ki a szemfüles néző.

Az acéléember - a 4. trailer

A mozifilmben való tömeges termékmegjelenítéseket a 2002-es James Bond film, a Halj meg máskor! hozta divatba, akkor mintegy 20 cég fizetett összesen 100 millió dollárt azért, hogy feltűnhessen terméke a filmben. A Supermanes termékdömping rövid listája: Gillette, Walmart, Kellog, Nokia, Lumia és Chrysler. A teljes lista azonban ennél sokkal nagyobb lesz majd.