Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMKét évet gondolkodtak az új Oscar-logón, ez lett belőle
Az Amerikai Filmművészeti és Filmtudományi Akadémia (AMPAS) már két éve gondolkodik az Oscar-gála új logóján, ehhez képest a végeredmény meglehetősen minimalista lett.
Az új logóban – ami először a jövő márciusi 86. Oscar-gálán tűnhet fel – az akadémia A betűjét egy felülről világító lámpa fénye adja, benne pedig feltűnik az Oscar-szobor formája. Christina Kounelias, a filmakadémia marketinges vezetője szerint olyasmit kerestek, ami a művészek közösségére, a tehetségek sokszínűségére, illetve arra is utal, hogy egyetlen egyszerű látványban miképpen lehet egyesíteni az eltérő elképzeléseket. Hát izé, mi ebből csak az egyszerű látványt érzékeljük.
A jövő évi Oscar-gála azonban nemcsak az új logóval büszkélkedhet, hanem azzal is, hogy még soha annyi pénzt nem adtak a hirdetők az esemény tévéközvetítésének reklámperceiért, mint most: közel négymillió dollárt kaszált a közvetítés jogtulajdonosa, az ABC.