Kutya sem kíváncsi már a sztárokra
További Cinematrix cikkek
- Kegyetlenül megdolgoztatta az agytekervényeinket Hugh Grant új vallásos thrillerje
- Az új Dűne-sorozat pont arról szól, amitől napjainkban a legjobban rettegünk
- Maradj csak szenvedő, irányítható és gyermek
- Ryan Reynolds felesége miatt újraforgatták a Deadpool & Rozsomák végét
- Jeff Goldblum fiai már kitalálták, mit szeretnének örökölni apjuk 40 millió dolláros vagyonából
Egyre gyakrabban vita tárgya, hogy léteznek-e még sztárok, azaz olyan emberek, akikre a nézők jegyet váltanak, teljesen mindegy, hogy miben szerepelnek éppen. A hétvégi amerikai mozibevételek segítenek eldönteni ezt a dillemát: Bradley Cooper és Sandra Bullock filmje is csúfosan megbukott, az Ételművész az ötödik, az Our Brand Is Crisis című dráma pedig a nyolcadik helyen nyitott. Lehet, hogy az volt a baj, hogy az előbbi nem egy rakétavetős mosómedve volt, az utóbbi meg nem tehetetlenül sodródott a zéró gravitációban.
Az Ételművész ugyanis egy dráma egy felfuvalkodott sztárséfről, aki minden áron a legjobb akar lenni, de nem igazán tud felmutatni egy izgalmas rendezőt, és a kritikák sem dícsérték agyon, sőt. Az Our Brand Of Crisis pedig arról szól, hogy a 2002-es bolíviai választásokon az egyik jelölt behív egy amerikai kampánycéget. A sztoriból először könyv készült, a filmet pedig David Gordon Green, a független és a mainstream között táncoló rendező készítette, azért az ő neve sem garancia mindig a sikerre.
A halloweeni hétvége egyébként borzalmasan sikerült, jó horrorfilm híján még mindig a Mentőexpedíció vezet, már ötödik hete.
A teljes amerikai hétvégi bevételi lista:
Helyezés | Film címe | Hétvégi bevétel |
1. | Mentőexpedíció | 11,4 millió dollár |
2. | Libabőr | 10,2 millió dollár |
3. | Kémek hídja | 8,06 millió dollár |
4. | Hotel Transylvania 2: Ahol még mindig szörnyen jó | 5,83 millió dollár |
5. | Az ételművész | 5,03 millió dollár |
6. | Az utolsó boszorkányvadász | 4,75 millió dollár |
7. | Paranormal Activity: The Ghost Dimension | 3,45 millió dollár |
8. | Our Brand Is Crisis | 3,43 millió dollár |
9. | Bíborhegy | 3,11 millió dollár |
10. | Steve Jobs | 2,585 millió dollár |
Magyarországon a Hotel Transylvania második része tarolt, összesen már 245 ezer nézőnél tart. Második helyre még be tudott pofátlankodni Vin Diesel Az utolsó boszorkányvadásszal (kritikánk). Aztán innentől is folytatódik az elég uncsi lista: a Libabőr című gyerekhorror (kritikánk) a negyedik helyen nyitott, az Ételművész (kritikánk) nálunk is kiesőben van a nyolcadik helyen. A Macbeth új változata (kritikánk) nem került a top10-be, de 4570 nézőt csak összehozott a hétvégén.
A Veszettek című magyar film összesen 6275 nézőnél tart. A forgalmazó adatai szerint naponta átlagosan 300 körüli néző ült be rá.
A teljes magyar lista:
Film | Forgalmazó | Nézőszám | Hétvégi bevétel |
1. Hotel Transylvania 2. - Ahol még mindig szörnyen jó | InterCom | 25 162 fő | 34 017 617 forint |
2. Az utolsó boszorkányvadász | Big Bang Media |
17 738 fő
|
24 848 786 forint |
3. Mentőexpedíció | InterCom | 14 172 fő | 21 722 715 forint |
4. Libabőr | InterCom | 13 243 fő | 18 442 720 forint |
5. Fák jú Tanár úr 2. | Big Bang Media | 12 624 fő | 16 617 815 forint |
6. Sicario - A bérgyilkos | Freeman Film | 8745 fő | 12 710 369 forint |
7. A kezdő | InterCom | 8051 fő | 12 117 210 forint |
8. Az ételművész | Forum Hungary | 6200 fő | 9 432 275 forint |
9. Bíborhegy | UIP | 7148 fő | 8 843 746 forint |
10. Pán | Freeman Film | 5545 fő |
7 556 220 forint |