Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEM- Kultúr
- Cinematrix
- oreo
- keksz
- max
- az idol
- hbo max
- the weeknd
- abel tesfaye
- eufória
- sam levinson
- szexualitás
- lily-rose depp
A leghíresebb kekszmárka is beszólt az HBO botrányos sorozatának
Úgy tűnik, már a létező összes ember talált valami kivetnivalót Az Idolban. A Max új sorozata kicsit sem nyerte el a közönség tetszését, most pedig az Oreo kekszmárka „nézte ki magának” a produkciót.
A sorozat a The Weeknd énekese, Abel Tesfaye, illetve az Eufória alkotója, Sam Levinson közös agyszüleménye, ám rengeteg kritikát kapott, elsősorban a túlságosan erős szexuális jelenetekért, illetve az emberi testrészek mutogatásáért.
A kínzópornó jelzővel illetett drámasorozat 900 ezer nézővel debütált. A történet Lily-Rose Depp által alakított Jocelyn, egy problémás popsztár életét követi, aki egyre inkább odalesz a titokzatos Tedrosért (Abel Tesfaye).
Miután kiderült azonban, hogy nem biztos, hogy a sorozat második évadot kap, az Oreo kekszmárka a Twitteren ünnepelte a bejelentést.
Végre valami jó hír
– tweetelte a márka, még június 15-én.
A platformon egyes kommentelők megjegyezték, hogy a sorozat nem méltó a streamingszolgáltató kínálatához, amellyel szintén egyetértett az Oreo június 19-én.
Tesfaye nemrég azt nyilatkozta a Varietynek, hogy ő és Levinson nagyon is számítottak a negatív reakciókra. Az Oreo második nyilatkozata már láthatóan kiverte a biztosítékot az énekes-színésznél, és visszaszólt a kekszmárkának.
A felhasználók nevetségesnek tartják, hogy Tesfaye az Oreóval vitázik. A komikus összetűzés azonban elsimult, miután a kekszmárka meglengette a fehér zászlót, és megkérte a színészt, hogy ne haragudjon.