Vasárnap este debütált a közmédia napi szappanoperájának első két része, melyet a hatalmas reklámkampány ellenére mindössze a teljes népesség 6,8 százaléka nézte. A kereskedelmi tévéken futó vígjátékokra 3-4-szer többen voltak kíváncsiak.
Nem sikerült a Marslakók berobbanása vasárnap este. Az első két részt 358 ezren nézték a teljes lakosságból, és úgy tűnik, hogy a kritikusokkal együtt a nézőknek sem tetszett.
Míg az első részt még 10,2 százalék követte, a második epizódra már csak 6,4 százalék volt kíváncsi. A sorozat a fiatalok körében sem aratott sikert, a 18-49-es korosztály átlagosan 5,7 százaléka (123 ezer néző) választotta, de közülük is jónéhányan elkapcsoltak a második részre: 6,9 százalékról 5,4-re csúszott vissza a nézettség.
A Marslakóknak ezekkel a számokkal nem sikerült bejutniuk a Top50-es listára sem a teljes népesség, sem pedig a 18-49-es korosztályban. A közmédia új sorozata azonban nemcsak azokra a toplistákra nem jutottak fel, amin a legnépszerűbb produkciók több adással is képviselik magukat, hanem azokra sem, amelyeken egy műsor csak a legjobb eredményével jut fel.
Pedig ezen a listán 18-49-ben már jónéhány köztévés produkció is van, így a február 27-ei Híradó (85. hely), a március 2-ai Telesport (89. hely) és a Poén Péntek (90. hely). De a teljes népesség válogatott toplistáján nem jutottak fel az utolsó, 116. helyre sem, amit egyébként a Grimm című TV2-es sorozat egyik epizódja foglalt el.
A részenként 5,9 millió forintba kerülő sorozat agyonreklámozott premierje kapcsán érdemes megjegyezni azt is, hogy a reklámozóknak legfontosabb korosztályban a Marslakóknál közel háromszor annyian nézték az Apafej című, 1999-es Adam Sandler-vígjátékot a TV2-n (16,3 százalékos közönségarány), és négyszer annyian 2009-es A csajok háborúja című romantikus vígjátékot az RTL-en (23,4 százalékos közönségarány).
A Marslakóknak hétfőtől viszont sokkal nehezebb lesz nézőket szereznie, mivel hétköznap az RTL Klubos Fókusszal és a TV2 napi sorozatával, a Jóban Rosszbannal kell megküzdenie. A Fókusz legnézettebb adását teljes népességben múlt héten 1,5 millióan, a Jóban Rosszbant 1,2 millióan nézték.
A Marslakókat még a közmédia másik nagyágyújának beharangozott Fábry is megverte, pedig a showman legújabb produkciója lejtmenetben van. A Fábry első adását ugyanis a 18-49-es korosztály 13 százaléka látta, a másodikat 8,4, a múlt csütörtökit viszont már csak 6,2 százalék (117 ezer ember), azaz ebben a korosztályban megfeleződött a nézők száma. De Fábry a teljes népességben is egyre kevesebb embert érdekel, az ő körükben az első adást 16,5, a másodikat 12,3 a múlt hetit viszont mindössze 11,7 százalék (509 ezer ember) nézte.
Persze ez nem csoda, Fábry ugyanis a hírek szerint nem boldogul azzal a feladattal, hogy ő a saját műsorának műsorvezetője és producere is. A múlt heti adás felvételét technikai malőrök sorozata nehezítette, majd négy és fél óra után feladták és egy részét konzerv anyagokból rakták be a műsorba. Fábry a felvétel végén a Bors információi szerint azzal búcsúzott a közönségtől, hogy "a negyvenedik adásra teljesen összeszokunk", és erre van is lehetősége, mivel a közmédia csak a hétköznap esti átlagot várja el tőle nézettségben, amit egyelőre teljesít.
A Fábry című műsornak a válogatott toplisták közül teljes népességben a 101. helyet sikerült megcsípnie múlt csütörtökön, a 18-49-es korosztály top90-es listájára nem fért fel.