A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap friss közleményében találgatásnak nevezte a DTK Show megszűnéséről szóló sajtóinformációkat. A Maradj talpon!-t sem tüntetik el a közmédia kínálatából.
Lencsó Rita, az MTVA sajtófőnöke közölte: a DTK Show-t az MTVA hozta létre a közmédiában, vagyis nem magánszemély, producer, műsorvezető tulajdona, hanem az MTVA a kizárólagos jogtulajdonosa. "A produkciót az MTVA az MTV Zrt. megrendelésére gyártotta saját munkatársaival, köztük a műsorvezetővel, aki az MTVA alkalmazottjaként látta el feladatát. Ebből következően nem neki, hanem a produkciónak volt és van stábja, szemben a külső gyártású műsorokkal" - áll a közleményben. Mondjuk elég furcsa lenne, ha a műsorvezető monogramját viselő talkshow-t más vezetné.
A közleményben azt is szerepel, hogy a Maradj talpon! a korábbi hírekkel ellentétben nem tűnik el a közmédia kínálatából, bár az MTV más vetélkedőt is műsorára tűz a jövőben. Erről azonban a közlemény értelmében később adnak tájékoztatást. Mindez persze azt is jelentheti, hogy valamelyika adón ismétlik majd a kvízműsor eddigi részeit.
A közlemény szerint annyi biztos, hogy a "közeljövőben Gundel Takács Gábor a sportközvetítések, illetve A Dal 2013 Eurovíziós Dalválasztó Show műsorvezetőjeként lép a kamerák elé, és a Magyarország, szeretlek! című produkció is folytatódik az M1 csatornán".
Az MTVA sajtófőnöke szerint a médiapiac egyes szereplői kisebbítenék a közmédia sikereit, amelyek a 2012 nyarán meghirdetett közösségi médiává alakulást követték, ezért szaporodtak meg a támadások, a valótlan híresztelések és a kevésbé jelentős változások jelentőségének felnagyítása.
„Az MTVA tisztában van azzal, hogy a kereskedelmi média világában a reklámbevétel mindennél fontosabb, ám a közmédia számára a néző, a hallgató nem a bevételek miatt lényeges, hanem a közösség építésének, az értékes tartalom sugárzásának leglényegesebb szereplője – írja a közlemény – Természetesen örömünkre szolgál, hogy az utóbbi időben megsokszorozódott a közmédia televíziós műsorai és műsorvezetői iránti érdeklődés a különböző közösségi oldalakon, fórumokon, valamint a nyomtatott és elektronikus média felületein is"