Index Vakbarát Hírportál

Hatvanhét médiapiaci szereplő sötétül el időlegesen

2014. június 5., csütörtök 10:00

A Magyar Reklámszövetség tiltakozó kampányt szervezett a tervezett reklámadó bevezetése ellen. A június 5-ei eseményhez elsőként a TV2 és az RTL Klub csatlakozott, mára már hatvan televízió, rádió, online és nyomtatott lap követte példájukat.

A felhívásra eddig példa nélküli módon mozdult meg az egész kommunikációs ipar, áll a Reklámszövetség közleményében. A felhíváshoz csatlakozó 60 médiafelületből elsőként a Kreatív sötétült el, ma reggel tíz óra előtt nem sokkal ez fogadta az oldal látogatóit:

A felhíváshoz eddig csatlakozott:

A televíziós csatornák elsötétítéssel, a rádiók a tiltakozás szövegének beolvasásával, a nyomtatott sajtó fehér lappal, az online felületek szintén elsötétítéssel fejezik ki a reklámadó bevezetése elleni tiltakozásukat. 

Rovatok