Közétetette 2014-es gyorsjelentlését a Whitereport Financial a 100 legmenőbb hazai médiavállalkozásról, amiből kiderül, hogyan alakult 2011 és 2013 között a hazai médiaszereplők WR-indexe, azaz
Így alakult:
Továbbra is nagy a veszteséges médiacégek száma: a top 100-ban 2013-ban 31 cég zárta az évet mínuszos üzemi eredménnyel (az adózott eredményarányok is hasonlóak). Jó jel azonban, hogy az előző évekhez
képest ez sokkal kisebb arányt jelent, közelítve a 2008-as állapothoz.
Ők voltak a legnagyobb árbevételcsökkenés elszenvedői:
2011 és 2013 között minden évben nőtt viszont az árbevétele például
Kiesett viszont a magyar Top100-ból, azaz évi 250 millió forintos nettó árbevétel alatt teljesített
Mindent összevetve a gyorsjelentés optimistán zárul, hiszen
az árbevételcsökkenés lassulni látszik 2012 óta, azonban jelentős különbségek tapasztalhatók az egyes médiavállalatok üzleti teljesítménye között. Úgy tűnik tehát, mintha lassan elérnénk a gödör alját, miután közel 20 százalékos piacméret-csökkenés következett be 2008 óta: 58 milliárd forinttal lett kisebb a médiaszolgáltatók árbevételének volumene.