Index Vakbarát Hírportál

Két díjat nyert az Operaház imázsfilmje Cannes-ban

2014. október 3., péntek 10:27

Két díjat nyert a Magyar Állami Operaház Ahol kinyílik a világ (Where a world unfolds) című imázsfilmje a vállalati filmek cannes-i fesztiválján: a film zenéje, Gulya Róbert szerzeménye abszolút győztesként a legjobb zenéért járó Fekete Delfin díjat, maga a film pedig a legjobb imázsfilm kategóriájában az Ezüst Delfin díjat nyerte el, ezzel a versenyben a legjobbak között végzett.

A Cannes Corporate Media & TV Awards vállalati filmeket díjazó versenyére 725 pályázat érkezett be szerte a világból, közülük 141 kapta meg az Arany, az Ezüst, illetve a Fekete Delfin díjat a 36 kategória valamelyikében. (Az Arany és az Ezüst Delfin díj minden kategóriában kiosztható, a Fekete Delfin díjat csak bizonyos kategóriákban ítélik oda.) Az imázsfilm kategóriájában a Magyar Állami Operaház olyan megrendelőkkel versenyzett, mint a Red Bull, az Audi vagy a Hong Kong Shanghai Hotel. Az ötödször megrendezett fesztiválon a világ kiemelkedő vállalati filmjei, online és televíziós dokumentumfilmjei versengenek.

A kisfilm illeszkedik az Operaház 3 éve indult reklámkampányába, ami újrapozicionálja az intézményt. A kampány plakátokkal, két kisfilmmel, hozzájuk kapcsolódó kiadványokkal és online tartalmakkal hívja fel a figyelmet arra, hogy a klasszikus balett és az opera ma is izgalmas, élő és szórakoztató műfaj.

A Cannes-ban díjazott imázsfilmet a Youtube-on közel 81 ezerszer töltötték le, a Facebookon 2500-an osztották meg, ami több mint 600 ezres elérést hozott.

Operaház - Opera image film

Rovatok