Index Vakbarát Hírportál

86 agyzsibbasztó reklámot látunk naponta

2015. január 26., hétfő 11:09

2014-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 49 percet töltött a tévékészülékek előtt, 3 perccel többet, mint egy évvel korábban. Az egy főre jutó napi reklámnézési idő 26 perc volt, ami alatt egy személy átlagosan 86 darab televíziós reklámot látott.

Ez derült ki a Nielsen Közönségmérés tévépiaci körképéből.

A 18 év alattiak kevesebbet, az 50 felettiek többet tévéztek, mint 2013-ban:

A Nilesen közönségmérése emellett kimutatta:

Sőt! 2014-ben a magyar nyelvű csatornákon rekordszámú, 5 358 215 darab hirdetés került képernyőre!

Az egy napra jutó átlagos megjelenésszám 14 680 darab volt, összesített hosszát tekintve 32 238 órát, azaz 4,25 évet tettek ki a reklámok. Íme még néhány érdekes 2014-es adat:

Rovatok