A Telenor a magyar családok és a technológia kapcsolatáról készített felmérést, ami alapján kiderült, hogy az 1400 válaszadó 34,7 százaléka napi négy óránál többet netezik, míg tévézésre ugyanennyi időt csupán 12,3 százalékuk fordít. A naponta két óránál többet tévézők aránya 48,8 százalék, az ugyanennyit internetezőké viszont 67,5 százalék.
Örülhetnek a tévé = gyermekek agyának megrontója doktrína lelkes hívői, hiszen naponta négy óránál többet csak a gyerekek 6,1 százaléka tölt a tévé előtt, viszont több mint kétszer ennyien, 14,5 százalékuk netezik ugyanennyit. A legtöbb gyerek (26,8 százalék) napi egy-két órát internetezhet, ötödük azonban naponta legfeljebb egy órát tölthet a neten.
Bár a magyar otthonok döntő többségében (96,3 százalék) található tévékészülék, egyre többen néznek műsorokat egyéb eszközökön, például laptopon (19,4 százalék) vagy okostelefonon (18,3 százalék). A háztartások 3,6 százalékában viszont már nincs tévékészülék, vagy egyáltalán nem használják azt.
Ha nézünk valamit (mindegy, hogy neten vagy a tévében), akkor a filmeket preferáljuk (71,4 százalékunk), de a sorozatok sem sokkal maradnak le (56,8 százalék), hasonlóan a hírműsorokhoz, amelyeket minden második magyar nyomon követ. A válaszadókat legkevésbé a talkshow-k (4,36 százalék), kvízműsorok (11,3 százalék) és a valóságshow-k (13,1 százalék) érdeklik.
A nem reprezentatív felmérés adatfelvétele 2015. április 9-12. között történt a Telenor Magyarország Facebook-követői között.