November másodikától, hétfőtől Sláger FM néven fut majd tovább a Juventus rádió. A névvel együtt a zenei kínálat is változik, írja az MMonline.
Hauk Zoltán, a Rádió Juventus Zrt. vezérigazgatója közleményben írt arról, hogy hallgatói kutatások alapján nemcsak a rádió neve és zenei struktúrája, hanem szignálparkja és műsorai is megújulnak.
Az eredmények alapján a 25 és 65 év közti budapesti hallgatók egy olyan rádióra vágynak, amely
kiemelten a 80-as évek zenéit sugározza, hangzás világa a modern kornak felel meg, neve a változatosságot szimbolizálja.
Ezek az igények eredményezték a Sláger FM létrejöttét, amit az év végéig intenzív reklámkampánnyal (óriásplakátokkal, sajtóhirdetésekkel és tévékampánnyal) hirdetnek majd.
A Juventust egyébként idén a főként a tévés piacon ismert Tematic Media Group Kft. vásárolta meg, amihez olyan csatornák kötődnek, mint a Sláger Tv, a Fishing & Hunting, a Doq és a SportKlub.