Bár még mindig nem zárult le a TV2 megszerzéséért folytatott verseny, Andy Vajna cége, a Magyar Broadcasting Co. és a tévés piacon meghatározó Atmedia kereskedőház csütörtökön együttműködési megállapodást kötött, írja a Népszabadság Vajna cégének közleményére hivatkozva.
A szerződés értelmében a jövőben az Atmedia fogja értékesíteni a TV2-csoport négy csatornájának (TV2, SuperTV2, Fem3, Pro4) reklámidejét. A lap szerint a szerződés garantálhatja, hogy a súlyos veszteségeket termelő TV2 rövidesen sikeres médiaszereplővé váljon, mivel olyan erős ügyfelekkel dolgozik együtt, mint a Coca-Cola, a Tesco vagy a CBA.
A Népszabadság arról is ír, hogy a csatorna új vezérigazgatója, Dirk Gerkens a megállapodás aláírásával
A korábbi RTL-vezér nemrég arról is beszélt, hogy nem lesz kormányközeli az új TV2.
Szeretném, ha minél több saját gyártású műsorunk lenne, hiszen ezek futnak jól a magyar piacon. Meg kell nézni, hogy a sportműsorok terén mit tudunk adni, mert ezen a téren szinte semmit nem nyújt jelenleg a TV2. Most úgy látom, hogy a három kábelcsatorna közül a Fem3 és a Pro4 nem muzsikál túl jól, ezeket fejleszteni kell
– nyilatkozta korábban az Origónak Gerkens, aki még ajándékot is vitt Vajnának.
A filmügyi kormánybiztos egyébként azt reméli, hogy csatornája két éven belül a legnézettebb adó lesz.
Borítókép: Bődey János/Index