Igaz, az anyacsatornát leginkább a filmek húzták, melyek közül négy vígjáték és egy animációs film be is került a hét 30 legnézettebb műsora közé, nem a saját gyártású szórakoztató műsorok, vagy a Tények. A Super TV2 viszont fennállásának rövid története alatt ilyen jó számokat még nem hozott, mint múlt hónapban, bár mivel eddig 18-49-ben kommunikálták a nézettségét, most meg 18-59-ben, nem nagyon van mivel összehasonlítani az adatokat, ráadásul egy havi bontást nem szívesen vetnénk össze egy hetivel. Ettől még gratula a szép számokhoz, de a dologhoz hozzátartozik, hogy márciusban a csatorna kódolatlan volt a MindigTV-n.
A 18-49-es, kereskedelmi korosztálynak nevezett demográfiai csoportban az RTL Klub továbbra is meggyőző fölénnyel veri a konkurenciát, a hét 20 legnézettebb műsorába csak egy TV2-s film, és az M4 vasárnapi Forma-1-es közvetítése került be, mellettük A Farm mind a hat adása ott van, a legnézettebbnek pedig a Barátok közt egyik epizódja bizonyult. A teljes lakosságban a TV2 még rosszabbul teljesített, itt filmek nem, három Tények adás viszont bekerült az első 30-ba, és más nem, az idősebbeket a Forma-1 sem érdekelte annyira.
Az egész napos közönségarányt ábrázoló grafikonon jól látható, hogy az RTL-csoport csaknem dupláját hozza a reklámperceit (az államnak, persze) mégis kétszer annyiért eladó TV2-csoporténak, a Sony-Viacom-AMC-MTVA négyes meg összesen is csak pár százalékkal tud többet a piacvezető közönségarányánál:
A főműsoridős grafikont viszont a Nagytétényi úti RTL-székházon kívül nemigen mutogatják sehol: az RTL 35,5 százalékos közönségarányát látva nincs is mit.
Még pár dolog:
A végére egy Comedy Central-nézettséges hír: a Comedy Club 2. adása, melyben Hadházi László A humorkabaré visszatér 2. című stand-up produkciója volt látható, péntek este 21:00-tól, 7,53 százalékos közönségarányt ért el 18-49-ben, azaz csak szeretjük mi a magyar humort. A csatorna szintén pénteken, az egész napra vetítve, 5,3 százalékos közönségarányt produkált, amivel a 3. helyre került az RTL Klub és a TV2 után.