30 százalékot szerzett az M-RTL Zrt. a Centrálban, melynek a portfóliójában ott van a 24.hu, az NLCafe és a Startlap is.
Az RTL Magyarország bevallottan növelni szeretné a jelenlétét a digitális piacon, és ennek a stratégiának a része a tulajdonszerzés a Central Médiacsoport digitális portfóliójában.
Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezetője az Internet Hungary konferencián tett bejelentés előtt be is mutatta a cég digitális portfólióját, melynek többek között része a Házipatika.com, a Startlap.hu, az NLCafé, a Vezess.hu és a Hír24.hu. A portfólióba tartozó 20 márka a hazai netezők 66 százalékát éri el.
Az RTL részesedés-szerzésével jelentős mértékben bővülhet a videós tartalmak köre, de a tranzakció hatályba lépéséhez még hiányzik a Gazdasági Versenyhivatal engedélye.
(forrás: mmonline.hu)