30 százalékos közönségaránnyal, 1,16 millió nézővel nyerte az 50. heti nézettségi versenyt az RTL Klub, aminek, mármint a puszta ténynek tuti örül, de a számok annyira nem acélosak, sőt. Mivel az év végéig már nem várható semmi eget rengetően magas nézettséget hozó műsor egyik tévén sem, kijelenthető, hogy az egész évre vetített nézettségi versenyben a TV2 műsorai végeztek az első két helyen: a Nagy Duett 1,5, a Sztárban Sztár 1,4 millió nézőt tudott teljes lakosságban. Tényleg csak a vicc kedvéért két szám a múltból:
Az RTL-nek és a reklámozóknak fontos kereskedelmi célcsoportban, azaz a 18-49 év közötti magyar lakosok tekintetében az X-Faktor dettó tarolt most hétvégén, 407 168 nézőjük volt és 28,1 százalékos közönségarányuk. Ebben a korcsoportban az első 30 műsor közé csak a Super TV2-n vetített Sztárban Sztár + 1 kicsi fért be 14,8 százalékos közönségaránnyal és 238 000 nézővel, ami kábeltévén azért nem rossz eredmény, hát még a teljes lakosságra levetített 17,3% és 775 000 néző, ami ebben a toplistában már 14. helyet ért.
A kormánypropagandát rendületlenül toló Tények a teljes lakosságban szerepelt jobban, az első 30 tévéműsor közé mind a hét adásuk befért, oda, ahová sem a Válótársak, sem a Gyertek át! nem. Drasztikusan más a helyzet a 18-49-es listában, ott a Válótársak a hatodik legjobb a maga 20,6 százalékos közönségarányával, és a Gyertek át! is 18 százalék fölé került. A saját gyártású, heti műsorok közül a Keresem a családom teljesít a legegyenletesebben, a teljes lakosság és a kereskedelmi célcsoport is kíváncsi Lilu családegyesítő műsorára.
A csatornacsoportok összevetése a szokásos képet mutatja: a teljes napot tekintve az RTL-csoport 10 százalék feletti különbséggel veri a TV2-t, a főműsoridőben pedig 16 százalékkal, hiába hoz annyira jól a Sztárban Sztár spinoffja, egyedül nem elég az RTL befogásához.
A Duna TV produkálta a legvadabb számokat ezen a héten: a 18-49-es korosztályban pénteken este a Fölszállott a páva 24 622 nézőt érdekelt, ami 1,8 százalékos közönségarányt jelent. Ez sajnos rányomta a bélyegét az egyébként kiváló Szürke senkik című háborús film nézettségére is, amit ilyen felvezetéssel a kereskedelmi célcsoport mindössze 0,8 százaléka látott, 9242 néző. Igen ám, de ha a teljes lakosságot nézzük, azaz a 17 év alattiakat (akik értelemszerűen nem számottevők), és főleg a 49 év felettieket, akkor elképesztő ugrás jön Fölszállott a páva esetében, 386 331 nézőre, ami 9,4 százalékos közönségarányt feltételez. A Szürke senkik is jobban muzsikál ebben az összevetésben (89 140 néző).