A Tombor András által megvásárolt Atmédiához került az MSC kereskedőház is, írja a 24. Az MSC-nek ugyanaz a Lukács Csaba lett az ügyvezető igazgatója, aki ugyanezt a szerepet tölti be a 35 tévécsatorna, köztük a köztévék és a TV2 hirdetéseit értékesítő Atmédiánál. Tombor kifejezetten jó viszonyt ápol a Fidesszel, Habony Árpád hitelezőjeként és Orbán Viktor biztonságpolitikai tanácsadójaként ismert.
Az MSC megvásárlásával az Atmédia a Fidesz menekültellenes plakátkampányát lebonyolító céggel közösen létrehozza a Radio Sales House Kft-t, amivel átveszik mindkét cégtől a rádiós hirdetések értékesítését. Ez azért is remek hír minden adófizető állampolgárnak, mert a közszolgálati és regionális rádiók hirdetései mostantól nem több, hanem mindössze egy cégen keresztül mennek majd. Ez több, mint 60 rádiót jelent a közmédia csatornáin túl, és az RSH nemes céljai között szerepel, hogy a 2,8 milliós hallgatottsági portfólióját 3 millióra emelje. Ezzel, és a Class FM megszűnésével, illetve a közszolgálati rádiókkal lefedik a magyar rádiós piac majdnem teljes egészét.