Új vezető érkezett a legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit prémium programozott piacterén értékesítő HOPPex Kft élére. Kassai Péter a CEMP Sales House-tól érkezik és váltja le Vándor Attilát, aki megalakulása óta vezette a hirdetési platformot.
A HOPPex a magyar internetezők 90%-át elérő automatizált hirdetési felület, amit a CEMP, a Central Digitális Média és az Origo alapított 2015-ben. A cél az volt, hogy a magyar médiatartalom-szolgáltatók közösen lépjenek fel a felületeik automatizált értékesítése során, ezzel csökkentve hátrányukat a nemzetközi szereplőkkel szemben.
Kassai Péter ügynökségi tapasztalattal érkezett a CEMP Sales House-hoz, 2016-tól RTB managerként ő felelt a cégcsoport programmatic tevékenységének operatív megvalósításáért. Emellett az IAB Programmatic Munkacsoportjának tagjaként jelentős részt vállalt a piaci szereplők oktatását célzó Programmatic Kisokos kidolgozásában is.