Május 15-től Mészáros Kinga veszi át Varga Zoltántól a Central Médiacsoport vezérigazgatói feladatait. A tulajdonos, Varga Zoltán a jövőben az igazgatóság elnökeként vesz részt a munkában, továbbá operatívan irányítja a Central Médiacsoport külföldi terjeszkedési stratégiájának megvalósítását, írja az mmonline. A médiavállalat vezérigazgató-váltása része a Central Médiacsoport következő 3 éves stratégiájának. Ez a hazai piacon az adat és technológia-alapú tartalomgyártásról, külföldön pedig a közép-kelet-európai terjeszkedésről szól.
Mészáros Kinga a Central Médiacsoport új vezérigazgatójaként a legnagyobb elérésű hazai online és print médiaportfolió vezetését veszi át Varga Zoltántól. A kiadványaival havonta együttesen több mint 6,7 millió olvasót és látogatót elérő médiavállalat női és tematikus magazinjai közé olyan kiadványok tartoznak, mint például a Nők Lapja, Story Magazin, National Geographic és az NLC.hu.
Mészáros Kinga 2017 novemberében érkezett a Central Médiacsoporthoz stratégiai vezérigazgató-helyettesként, korábban a reklámszakmában dolgozott, 18 éves ügynökségi tapasztalattal rendelkezik. 2005-ben csatlakozott a Saatchi & Saatchi nemzetközi ügynökséghez, 2007-től átvette az ügyfélkapcsolati osztály vezetését, majd 2009-től a cég ügyvezetője lett. A Publicis Groupe 2016 évi átszervezését követően a magyarországi Publicis One ügynökségi csoport vezetőjévé nevezték ki.