Index Vakbarát Hírportál

Idén izgalmasabbak voltak a reklámok, mint az egész Super Bowl

2019. február 4., hétfő 07:46

A jó

Bud Light

Hiába várta mindenki, végül a Trónok harca utolsó évadát bemutató előzetes helyett csak egy sörreklámot kaptunk, amelyben a márka kabaláját kivégzi A Hegy pont úgy, ahogyan a sorozatban Oberyn Martellel végzett. Persze vér meg brutalitás nélkül.

Walmart

Azt nem lehet mondani, hogy a Walmart nem vetett be mindent. A popkultúra legismertebb autói bukkannak fel a reklámban, mint a járgány a Scooby Doo-ból, a Dumb és Dumber kutyás kocsija, a Delorean, Kit a Knight Riderből, a Szellemirtók kocsija, egy dzsip a Jurassic Parkból és Darázs a Transformersből.

NFL 100

Most ősszel kezdődik el a 100. NFL-szezon, és ennek örömére az Amerikai Futball Szövetség összerakott egy egész parádés reklámot egy csomó egykori legendával és szupersztárral. Itt bent az Indexben a reklámot látva meg is állapítottuk, hogy ez a pár perc százszor látványosabb és izgalmasabb volt, mint az egész idei Super Bowl.

Washington Post

A patinás napilapot tulajdonló Amazon-vezér, Jeff Bezos több mint 5 millió dollárt fizetett azért, hogy az újságírás fontosságát hirdető reklámot mutassanak be a Super Bowl egyik szünetében. A Tom Hanks által narrált reklámban a tudósítók, riporterek és újságírók munkája előtt tisztelegnek, és megemlékeznek több olyan médiamunkásra, akiknek az életükbe került, hogy a munkájukat végezték, mint például Dzsamál Hasogdzsi, akit tavaly gyilkoltak meg a Szaúd-Arábia isztambuli konzulátusán. 

Bubly

Oké, valljuk be, egészen lefáradt aggyal egész szórakoztató, hogy a Pepsi ízesített, szénsavas ásványvizét Michael Bublé énekessel hirdetik kizárólag azért, mert a Bubly majdnem úgy hangzik, mint a Bublé. És az egész reklám nem is szól másról.

Budweiser

Semmi extra, egy szupercuki dalmata fülei lobognak a szélben, miközben a háttérben egy régi Bob Dylan-szám szól. Az ember hajlamos értékelni az ilyen szintű egyszerűséget a sok állatság között. 

Hyundai

Az Ozark után jó újra kicsit lazább szerepben látni Jason Batemant, és a Hyundai reklámja semmi másról nem szól, mint arról, hogy a színész liftes fiúként a világ legrosszabb helyeire és helyzeteibe kalauzolja az utasait.

Microsoft

A legmeghatóbb reklám azokról a gyerekekről szól, akiknek valamilyen testi rendellenesség miatt a legegyszerűbb dolgok is nehezebben mennek. A reklám ezért épp arra hívja fel a figyelmet, hogy technológiának hála ezek a gyerekek is élhetnek teljes életet.

A rossz

Doritos

Vészesen közeleg a fiúcsapatok revivalje, és erre ráérzett a Doritos is azzal, hogy közös reklámot csináltak Chance the Rapperrel és a látványosan megöregedett Backstreet Boysszal. Kár, hogy annyi fantázia sincs a reklámban, mint egy átlagos Backstreet Boys-dalban.

Stella Artois

Napokig lázban tartotta az internetet, hogy Jeff Bridges újra magára öltötte a Nagy Lebowski karakterét, és sokáig azt lehetett hinni, hogy folytatják a kultikus filmet. Ehelyett a Töki csak egy Stella Artois-reklámban tért vissza, amelyben koccint egyet Carrie Bradshaw-val a Szex és New Yorkból.

Amazon Alexa

Az Amazon mindent bevetett a digitális házi asszisztens, az Alexa reklámozására, kezdve Harrison Fordtól Forest Whitakerig, de sajnos két ilyen volumenű színésszel sem sikerült semmi izgalmasat összehozni. 

Turkish Airlines

A török légitársaságnak nem más forgatott reklámot, mint Ridley Scott, de a végeredmény annyira unalmas és semmilyen lett, hogy voltaképpen bárki rendezhette volna.

és az ez meg mi volt?!

Pepsi

Cardi B ugyan politikai okokból távol tartotta magát a Super Bowltól, de így is lement vele egy reklám, amelyben rajta kívül szerepel még Steve Carell és az a Lil Jon, aki egy komplett karriert épített fel arra, hogy állati menő hangon ordibál szavakat.

Sprint

Az idei Super Bowl reklámjaiban a robotika volt az abszolút slágertéma, de a Sprint volt az, ami az egész koncepciót elvitte a falig Bo Jackson sportlegendával, aki egyedüliként volt allstar játékos baseballban és amerikai fociban. Hogy miért pont ő tart a kezében egy keytaron játszó sellőt, arra nem sikerült rájönnünk.

Szcientológia

Még mindig nehéz elhinni, hogy egy vallást - már ha ez vallás egyáltalán, és nem valami egészen más - miért kell egy sportesemény szünetében reklámozni, de tessék, itt van a szcientológia reklámja.

Rovatok