Index Vakbarát Hírportál

A TV2 reklámtartalomban mindenkit beelőzött

2019. március 13., szerda 11:30

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság megvizsgálta 2018. második felének szponzorált üzeneteit, és ebben a számháborúban a TV2 vezet, az ilyen tartalmakból náluk kétszer annyi volt, mint a konkurenciánál.

Az NMHH összesítésben a vizsgált televíziók (RTL Klub, TV2, Duna TV , illetve egy-egy hónap a Duna World közszolgálati, a Sport1, a Story4, a TV4, a Viasat3 és a Viasat6) 17 664 órányi műsorában 1173 szponzorcég 1733 támogatói üzenete összesen 82 024 alkalommal került képernyőre.

A media1.hu az adatokból kimazsolázta, hogy a TV2 műsoraiban jelenítették meg a legtöbb támogatói üzenetet. Náluk összesen 46 590 szponzorüzenet került adásba a vizsgált időszakban, ami 1540-nel haladja meg a 2017-es számot. Az RTL Klubnál ezzel szemben kevesebb szpot volt látható az előző év azonos időszakához képest, szám szerint 24 192 szponzorüzenet adtak le, ami nagyjából fele a konkurenciánál mért tartalomnak. 

Szponzor * időjárás

A teljes jelentést  itt lehet elérni. 

Rovatok