Az Egyesült Államokban egyre inkább eszkalálódnak a George Floyd halála miatt tartott tüntetések, szombaton legalább 48 amerikai városban voltak demonstrációk, melyek több helyen erőszakba torkolltak.
Természetesen sokan vannak, akik a közösségi oldalakon szólalnak fel a feketéket sújtó rendőri erőszak ellen, például nagyon sok híresség a Twitteren mondta el véleményét a történtekről, de úgy tűnik, nemcsak az egyének, hanem komoly szórakoztatóipari cégek is szükségét érezték annak, hogy megszólaljanak az ügyben.
A Netflix bejegyzése szerint a hallgatás beleegyezés, ők pedig úgy gondolják, hogy kötelességük felszólalni, tartoznak ezzel az előfizetőiknek, az alkalmazottaknak és az alkotóknak is.
A Youtube egymillió dollárral támogatná a társadalmi igazságosságért folytatott küzdelmet.
A Hulu is szolidaritásáról biztosította az afro-amerikai közösséget.
"Sem a szerelem, sem a rémület nem vakítja meg az embert: a közöny vakítja meg" - ezzel a James Baldwin idézettel indította bejegyzését az HBO:
És a Quibi sem maradt ki a sorból.
De rajtuk kívül az Amazon Studios, az Amazonhoz tartozó Twitch, és a TikTok közösségi oldalain is találkozni posztokkal, amikkel támogatásukról biztosítják a Black Lives Matter mozgalom képviselőit.