Különös és nem akármilyen Valetin-napi reklámmal jelentkezett a Cadbury. Nem, senki nem maradt le róla, mert a szerelmesek napját nem lehet elfelejteni. Ha mégis, akkor úgyis emlékeztetnek minket erre.
Az indiai Tudós Nagybácsik Központjában kutatások során rájöttek arra, hogy minden divatot, trendet és szokást egyetlen pillanat alatt le lehet rombolni. A közösségi média, a skinny farmer, a „yolo” és számtalan másik trend azonnal kipukkad, amint megjelennek a nagybácsik – akár csak a kommentelők között.
Ezek a nagybácsik pont olyanok, mint nálunk a Veszélyes Nyugdíjas Trollok Fenyegető Aurával. A Cadbury 5 Star indiai reklámja ezt a gondolatot viszi végig, azaz mi lenne, ha végre a skinny farmernél sokkal bénább divatnak, a Valentin-napnak vetnének véget a Nagybácsi Kommandók.
A Cadbury azt ígéri, hogy az egész éves büdzséjét azok között a nagybácsik között osztja szét, akik Valentin-napi randira mennek. Külön weboldalt szentelnek a trollkodó nagybácsik felkutatására, és arra biztatják a tisztelt lakosságot, hogy minél több nagybácsi beszervezésével segítsenek tönkretenni a Valentin-napot. Hogy végre nyugi legyen egy kicsit.
(Borítókép: YouTube / Destroy Valentine's Day | Cadbury 5 Star)