Index Vakbarát Hírportál

23 millió amerikai azt tervezte, hogy hétfőn be sem megy a munkahelyére

2025. február 16., vasárnap 05:54

Nem várt hatása van egy döntőnek, kiváltképp, ha az a Super Bowl. Érdekes adat látott napvilágot, de még érdekesebb az, ahogyan a reklámok reagálnak a valóságra. Ahogyan a Coors is tette – például.

Másnaposnak lenni jó. Az ember végre egy kicsit sajnáltathatja magát. A másnaposokkal valahogy mindenki sokkal jobban együtt érez a munkahelyén, mint azokkal, akik mondjuk elfelejtették a jelszavukat.

Igaz, a másnaposok gyakran elfelejtik a jelszavukat is,

és hétfő reggel üveges tekintettel merednek a sötét monitorra, és próbálják kibányászni galacsinná sajtolt emlékeik közül a bűvös szót. Ilyenkor az idő is lelassul, végiggondolhatod kétszer is, hogy bezártad-e a lakásajtót, elküldted-e az e-mailt, vagy hogy időben lemondtad-e a kora reggeli megbeszélést.

Amerika a Super Bowl másnapján

A kutatások szerint idén a Super Bowl utáni hétfőn nagyságrendileg 23 millió amerikai tervezett azzal, hogy be sem megy a munkahelyére. 

Azaz minden ötödik ember, aki valamilyen formában figyelemmel kísérte a Super Bowlt.

A Super Bowl-nátha lényege, hogy már pénteken tudod, hétfő reggelre meg fogsz fázni, ezért az előrelátóbbak pénteken megírják a hétfő reggeli levelet, hogy „betegség miatt a mai napon itthonról leszek”.

Az együttérző márkák természetesen erre az esetre is képesek valamivel előállni. És azt gondolnánk, hogy biztos a másnaposság tüneteit csökkentő készítmények fognak előállni a hétfőre szóló árengedményekkel, megapackekkel, extra sorsolásokkal, de nem.

Egy sörmárka, a Coors Light már évek óta lő a másnaposságra a Monday névre hallgató 12-es csomagjával, és hol máshol reklámozhatta volna magát jobban, mint a Super Bowl szünetében. Idén egy egészen zseniális ötlettel álltak elő a másnapos hétfő megformálására: az embereket lajhárokkal helyettesítették, és minden egyes jelenetet lassított felvételt mímelve forgattak le.

A The Mamas & The Papas Monday, Monday című számát hallgatva végigvehetjük mindazt, ami

Igen, kutyaharapást szőrével, a másnaposságra fogyasztott alkohol egyáltalán nem egészséges, és még a másnaposság fájdalmait se csökkenti. Csak éppen ugyanolyan jólesik, mint a másnaposság.

Ha pedig lemaradt volna a Valentin-napról, akkor ide kattintva megtudhatja azt, hogy voltak ezzel így mások is.

(Borítókép: YouTube / Coors Light – Slow Monday :60 – Big Game Commercial 2025)

Rovatok