Több mint 90 millió forintba került egy logó lekerekítése
A kínai okostelefon, a Xiaomi új logóján élcelődnek az internetezők, miután kiderült, hogy több mint 90 millió forintot fizettek azért, hogy az előző logójuk sarkait lekerekítse egy menő grafikus.
A régi logót a márka 2010 óta használta, de a logóváltáson már 2017 óta gondolkodnak. A dizájnváltásra egy neves japán tervezőt, Kenya Harát kérték fel, aki meg is alkotta a formabontó új dizájnt.
Többen olyanokat írtak a Weibon (ez a kínai Facebbok), hogy Lei „jobb lenne, ha kihívná a rendőrséget, mivel átverték”, egy másik felhasználó pedig megjegyezte, hogy ezt sokkal kevesebbért is elkészítette volna.
Kenya Hara úgy magyarázta a kockából lekerekített kockává válást, hogy matematikai egyenletek tanulmányozásával érte el a kívánt formát, amit egyébként a vezérigazgató nagyra értékelt, mivel meghatotta, hogy Hara a keleti filozófiából merített ihletet.
Ön mit gondol? Megérte az új logó az árát?
(via: koreatimes.co.kr)