Különleges kampánnyal állt elő a Gucci
A luxusmárka egy nem mindennapi kampányban mutatja be a négy legkedveltebb és az évek során klasszikussá vált táskáját.
A talkshow-ihletésű kampány a Gucci Beloved nevet kapta, és a koncepció lényege az, hogy James Corden műsorvezető segítségével interjúvolnak meg sztárokat, mintha tényleg egy általa vezetett, késő esti beszélgetős műsorban ülnének. Mindezt pedig Gucci ruhákban és a már említett táskákkal az oldalukon teszik.
A kampányban szerepel többet között Diane Keaton, Harry Styles, Dakota Johnson, Sienna Miller és Serena Williams is.
Diane Keaton például egy Gucci Horsebit 1955-ös táskát visel a kampány részeként, de a négy táska között megtalálható egy Gucci Jackie 1961 is. Alessandro Michele, a divatház kreatív igazgatója így nyilatkozott a koncepcióról:
Ezeket az alkotásokat nagyon gyakran befolyásos nőkről nevezik el. Most eljátszottunk a gondolattal, hogy valójában két csillag van: a táska és a tényleges tehetség.
(Forrás: Vogue)