Sörreklámmal szakította meg a megszállás alatt álló Ukrajnáról közvetített élő adást a CNN
Minden idők legrosszabbul időzített tévéreklámját sikerült beraknia a CNN-nek háborús időkben.
A CNN élőben közvetített képeket a megszállás alatt álló Ukrajnáról, majd a légvédelmi sziréna hangját egy Applebee-reklám szakította meg, amelyben sült csirkét és hideg sört promóztak.
Az emberek megdöbbentek a lehetetlenül rosszkor időzített tévéreklámon, a Twitteren egyesek képtelenek voltak dönteni, hogy sírjanak vagy nevessenek ezen.
„Azt hiszem, az egész világra ráférne most egy hideg sör. Még csak nem is szeretem a sört, de elfogadnám most…” – írta lemondóan az egyik kommentelő, míg más csak a fejét csóválta azon, hogy olyan társadalomban élünk, ahol ez előfordulhat.
Az orosz–ukrán háborúval kapcsolatban ITT olvashat bővebben.