Katasztrofális a Marvellel dolgozni egy VFX-készítő szerint, aki őszintén elmondta, milyen körülmények között készülnek a képregényfilmek
Brutális őszinteséggel beszélt a Marvelnél uralkodó állapotokról egy VFX-készítő, aki arról is beszámolt, hogy a képregényfilmek készítése közben rendszeres az embertelen túlóra, ráadásul sokszor a filmek premierje előtt 1-2 hónappal kell fontos változásokat intézniük a speciális effektekért felelős stúdióknak.
„Heti hét napot dolgozom, egy jobb hét során átlagosan 64 órát. Amennyiben felbosszantja valaki a Marvelt, bármilyen módon, jó eséllyel bukták is a jövőbeli megrendeléseket” – folytatta a filmekben látott trükköket készítő szakember, aki szerint az sem könnyíti meg a munkát, hogy gyakran kérnek tőlük változtatásokat, akár az utolsó hónapban is.
„A Marvel híres arról, hogy a munkálatok közben kér változtatásokat. Szóval egyébként is túlórázol folyamatosan, és akkor jön a Marvel , hogy változtatni akarnak valamin, amikor más megrendelők már nem szoktak. Néhány ilyen kérés meglehetősen nagy volumenű. Előfordult, hogy egy, vagy két hónappal a film bemutatója előtt a Marvel arra kért, hogy változtassuk meg a teljes harmadik felvonást.„
A VFX-készítő szerint az egyik legnagyobb gond, hogy a rendezők nem értenek a vizuális effektekhez, nem látják át, hogyan is kellene kinéznie a végső változatnak, amit egyébként nekik kéne megálmodniuk.
„Az utómunka során nincs bevonva a rendező vagy a fotós. Sokszor nekünk kell kitalálni a beállításokat. Ez pedig azt eredményezi, hogy elüt majd a többi jelenettől az adott rész. Erre jó példa a Fekete Párduc végső harcjelenete is, ami megmutatja, mi történik ilyen esetben.”
(Via)