A külügyi és külgazdasági államtitkár az NB II.-ben futsalozik, a csapat költségvetése pontosan nem ismert.
A néhány tízmilliós költés úgy százszorosa a többi klubénak, a Kinizsiben korábbi nagypályás sztárok, és válogatott futsalosok játszanak, új edzőjük, a spanyol Tomas Rivera Amoros pedig a sportág Mourinhója.
A Dunakeszi mezén tavaly tavasszal csak a Porsche Hungária hirdetett, őszre a dresszük tele lett szponzorlogókkal, ebben a szezonban már a Nokia Siemens Networks Kft., a Teva, a Közgép, a Valton Security is támogatja a csapatot.
A Kft. több szervezetet és intézményt is támogat, az összeget év elején ítélik oda. A Dunakeszi támogatása közvetlenül, azaz nem reklám-, ill. médiaügynökségen keresztül történik. „A támogatásra az egyesület hozzánk érkező megkeresése után, a futballszerető, ill. a teremfoci tornákon rendszeresen részt vevő munkatársaink javaslatára került sor. A támogatásnak két oka volt: egyrészt a futsal mint feltörekvő sportág egyre növekvő népszerűsége, másrészt a dunakeszi csapat kiemelkedő eredményessége és közönségvonzó képessége." A támogatás az idényre vonatkozik. Az eddigi együttműködéssel elégedettek, a jövőbeli együttműködésről még nem született döntés. A szerződés részletes tartalmáról, így például a támogatási összegről érdemi információt nem adhatnak.
A cég minden szponzorációjánál üzleti titok annak összege. Alapelv, hogy abban a térségben, ahol jelen vannak, támogatnak valamilyen sporthoz kötődő aktivitást, legyen az profi, amatőr, vagy utánpótlás. Dunakeszi határában van az egyik legfontosabb logisztikai depójuk, így nyitottak voltak az együttműködésre a futsalcsapattal, döntésük független a politikától. Egy éve támogatják a Kinizsit, hosszú távra terveznek. Elégedettek az együttmőködéssel, mivel a csapat meccseit 800-1000 néző látogatja, az ismert játékosok miatt a Kinizsi médiajelenléte erős.
A támogatás összege üzleti titok. Mindig egyéves szerződést kötnek, utána kiértékelik az együttműködést, amivel elégedettek. A futsal a futballnál gyorsabb, kreatívabb, kiválóan megfelel márkáik imázsának. A győri futsalcsapattal már volt együttműködésük, ezt bővítették a Dunakeszivel, mert távlatilag ők hordozzák a legtöbb lehetőséget. Telt ház előtt játszanak, így a mez- és pályareklámnak is van szerepe, vélhetőleg feljutnak az I. osztályba, így mindig érdekes meccseket játszanak, neves játékosokat és edzőt igazoltak, így televíziós kupa- vagy bajnoki meccseknek is van esélye, a hírekben sokat szerepelnek. Szijjártó személye önmagában nem indokolná a támogatást, de tény, hogy személyével nőtt a csapat hírértéke.
A cég semmi konkrétumot nem árult el, mindössze annyit, hogy országszerte elsősorban csapatsportok – például a kosárlabda, vízilabda, jégkorong, futball – és sportrendezvények szponzorációjában vállal szerepet, néha névadó szponzorként, néha csak egy a támogatók között. Mindig a feltörekvő, tehetséges csapatok mellé állnak, ezért döntöttek a Dunakeszi Kinizsi támogatása mellett is, a csapat reklámértéke a sportágban kiemelkedő. Nemcsak telt ház előtt játssza mérkőzéseit, de számos sajtómegjelenést generál, az együttműködést PR-szempontból is eredményesnek tartják.
A támogatás összege nem publikus, együttműködésük az előző szezonban kezdődött, és a mostani végéig érvényes, teljes mértékben elégedettek vele. A futsal egyre népszerűbb, Magyarországon a Dunakeszi Kinizsi az egyik olyan csapat, aminek tényleges reklámértéke van, körülötte nagy a médiaérdeklődés, ezért „számunkra stratégiai fontosságú, hogy egy ilyen klubot támogassunk".