Vált a leggazdagabb magyar kézilabdacsapat, a Veszprém ezentúl 2Rule márkát szeretne használni, adta hírül a klub. Lejárt a hároméves szerződésük a Hummellel, ezért váltottak most, júliustól már Mészáros Lőrinc sportszermárkájába öltöznek a veszprémi játékosok.
Szokatlanabb hangvételben jelentették be mindezt, mintha a nagy hagyományokkal bíró klub lenne a sportszermárkáért, és nem fordítva. Kiemelték ugyanis, hogy a
Veszprém lehet az első csapat, aki Európa-szerte hírét viheti a 2Rule-nak.
A mezőnyjátékosoknak lesz egy piros-fekete és egy fehér mezgarnitúrája, a kapusoknak egy fekete, egy sárga és egy zöldesebb.
A 2Rule tényleg szárnyalni kezdett tavaly, több mint félmilliárdos forgalom mellett már húszmillió feletti nyereséget termelt a cég a korábbi veszteséges év után. A hazai sportmárkát Magyarországon gyártják, jelenleg 7 magyar varrodában készülnek a termékek, a Veszprém mezeit is magar varrodában gyártják. (Cikkünkben korábban tévesen szerepelt, hogy külföldön gyártják, elnézést a hibáért.)
A háttérhez jó tudni, hogy miután az ország leggazdagabb embere, Orbán Viktor miniszterelnök gyerekkori barátja bejelentette, hogy saját márkát indít, hirtelen jó néhány focicsapat rádöbbent, hogy 2Rule-ra szeretne váltani, például a Puskás Akadémia is a 2Rule-mezek mellett tette le a voksát. Tavaly júliusban a 12 csapatos NB I. negyede – Felcsút, Diósgyőr, Haladás – már 2Rule-ban virított a bajnokság kezdetén.
A hazai sportmárkát a kormánybarát médiumok is a lehető legnagyobb lelkesedéssel kezdték reklámozni, annyira, hogy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság 700 ezer forintra büntette a TV2-t a 2Rule burkolt reklámozása miatt.
De a közmédia sportcsatornáján is ezerrel nyomatták a 2Rulet, az sem fizetett hirdetés volt, hanem bartermegállapodás, miszerint az MTVA dolgozói 15-20 százalékos kedvezménnyel vásárolhatnak mezeket, illetve a 2Rule felszereléseit sorsolják ki állítólag mindenféle nyereményjátékban. Cserébe az M4 akár még különféle trükkök árán is, de reklámozta a 2Rule-t.