„Milák Kristóf úgy döntött, hogy másfél év után megtöri a csendet, és interjút ad” – indult a Mol-csoport sajtóosztályának hétfői közleménye, amelyben az informálisan már az ünnepek előtt beharangozott, Milák Kristóffal készült podcastműsor elkészültéről adott tájékoztatást. Az ízelítőként csatolt videóban Tokió és Párizs olimpiai bajnok úszója arról beszélt, hogy az elmúlt időszakából két embert tud kiemelni (vélhetően a támogatás miatt), illetve hogy „nem megy házhoz a pofonért”. A teljes beszélgetés keddtől lesz elérhető.
Elkészült a podcastműsor, amelyről először tavaly novemberben kapott információkat az Index: kiemelt támogatója, a Mol-csoport hónapok előkészítő munkája után interjút vett fel a kétszeres olimpiai bajnok úszó Milák Kristóffal.
A beszélgetésről egyelőre egy rövid, előzetes jellegű videót tett közzé a cégcsoport a Pályán kívül című műsor YouTube-csatornáján.
Az elküldött levél szerint a keddtől elérhető beszélgetésben az alábbi témákról esik szó...
Mint korábban beszámoltunk róla, november végén az Index is részt vehetett a Mol-csoport egyik forgatási napján, ahol a meghívóban leírtak szerint a részt vevő sportolókkal készíthetett volna interjút stábunk, végül a megjelentek közül Gurisatti Grétával, Siklósi Gergellyel és Nagy Dániellel lehetett beszélgetni, Milákkal azonban nem.
Nem ez volt az első alkalom, hogy a sportoló előzetes ígéret ellenére sem adott interjút. Még az áprilisi országos bajnokságon történt meg, hogy úgy az állami sportvezetés, mint az úszószövetség részéről ígéret érkezett arra, Milák Kristóf az utolsó versenynapot követően nyilatkozatot ad. Ám a kollégák hiába várták hosszabb időn át a Duna Arénában, az egészből nem lett semmi.
Krasz Emil rovatvezetőnk mintegy előre láttatta a jövőt a történtek után született véleménycikkében:
Biztosak lehetünk azonban abban, hogy Milák Kristófnak is lesz nyilatkozata. Méghozzá hamarosan. Előre borítékolhatjuk a szalagcímeket:
Megszólalt Milák Kristóf!
Most szólunk előre, valamilyen támogatójához köthető PR-anyag lesz. Az elmúlt egy évből kiindulva legalábbis erre következtethetünk, így miként Milák remek formája, úgy ennek hagyománya sem szakad meg. Jó az a kommunikáció, ami kizárólag csak erre szorítkozik? Tavaly még volt olyan marketingesemény, ahol személyesen lehetett azért tőle kérdezni, de általában sajtóközlemény formájában küldött változatok estek be csupán az internetes postaládába, amikor ez éppen szükségessé vált.
[…]
A teljes publicisztika itt olvasható!