Az Osztrák Nagydíj unalmas volt, mint idén az összes futam, csak az első körös baleset okozott izgalmat.
Az első körben ütközött Kimi Raikkönen Fernando Alonsóval az Osztrák GP-n, a baleset nagyon látványos volt, de szerencsés kimenetelű, senki nem sérült meg. A tévén nem látszott, de Alonso elmondta, a finn megcsúszott előtte kigyorsításkor, nekiütközött az ő kocsijának, emiatt karamboloztak.
A biztonsági kocsi majdnem 10 kört töltött a pályán, uána engedte útjára a mezőnyt, amit Nico Rosberg vezetett. A német lerajtolta a pole-ból kezdő Lewis Hamiltont, majd az újraindításnál is simán elhúzott tőle, és semmi gondja nem volt a célig. Mindössze a kerékcseréknél veszítette el az első helyet egy nagyon rövid időre, simán nyert.
Hamilton ahogy a rajtot elrontotta, úgy vezette le az egész versenyt. Még egyszer hibázott aztán, amikor a kerékcseréje után átlépte a záróvonalat a depóból kijövet. Kapott érte 5 másodperc büntetést, ami persze nem osztott, nem szorzott. Több mint 20 másodperccel verte a harmadik Massát.
A brazil azután lehetett dobogós, hogy a Ferrari elrontotta Sebastian Vettel kerékcseréjét. A német simán harmadik volt, de a kiállásakor a jobb hátsó kerék nehezen ment a helyére, így rengeteg időt veszített. A hajrára befogta Massát, ám előzni nem tudott.
A mezőnyben sem volt nagy versengés, talán csak a Verstappen-Maldonado-harc hozott némi változatosságot a futamba, a dél-amerikai majdnem belement hátulról a hollandba, aki aztán elfékezte magát, azért tudta leelőzni a Lotus. A 8. helyért csatáztak.
Rosberg harmadszor nyert idén, és 10 pontra csökkentette hátrányát a világbajnokságban Hamilton mögött. Ez volt a 11. futamgyőzelme, egymás után másodszor nyert Ausztriában. Ez a pálya fekszik neki a legjobban, tavaly is elverte itt Hamiltont, abszolút önerőből.
Két hét múlva Brit GB, majd onnan három hétre jön a magyar futam.